Feb 8, 2014

JUJUR @ PENIPU. PILIHHHH

 Assalamualaikum w.b.t.

Aku paling benci orang tipu aku. Sebap aku ni tak reti nak menipu dan jujur orangnya. hahaha
aku tak kesah kau nak cakap besar ke, nak rasa diri tu hebat sangat. Serius aku tadahal la. 
Tapiiiiii tolong jangan menipu boleh tak. Nak cerita bagus tapi sebenarnya semua tu bohong semata-mata.


Arghhhh stressssss. Benci orang macam kau. Suka tipu orang baek macam aku. hukhuk 
Sedih kena tipu. hahaha 





.
..
...
.....
...........
................................



Seriously, aku lagi senang berkawan dengan orang yang suka cakap besar daripada berkawan dengan orang yang suka menipuuuuuuuuuuuu.... wekkkkkk itew tak cuke oohkayy. kbaiii menyampah lak baca. haha

Lagi kesian bila kita tahu yang dia sebenarnya menipu tapi dia ingat kita tak tahu. Memang LOSER!



Muka annoyed gila














2 comments:

aswadz said...

penipu ni jenis yg x boleh buat kawan. takut nnt kena tikam belakang.

! Arjunakirana ! said...

dah biasa kena tipu jadi lali... just hanya berharap... itu rezki dia nak buat macam mane... :)