Apr 28, 2012

CLEANer

BERSIH 3.0
SANGAT MENYUSAHKAN ORANG LAEN.
dan aku rasa ramai sekarang rakyat Malaysia suka memilih profession 'CLEANER' ek. sekian...


tapi yang paling penting, hilangnya prinsip rukun negara yang kelima.

1. Kepercayaan kepada Tuhan
2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara
3. Keluhuran Perlembagaan
4. Kedaulatan Undang-undang
5. Kesopanan dan Kesusilaan


GANAS


macam ni ke korang kata nak menyuarakan pendapat korang?
dengan cara menghancurkan harta awam semua.
bukan ke banyak lagi cara yang boleh menarik perhatian golongan atasan?

ini sekadar pendapat aku.
kalau nak berdebat pasal politik, sila pergi berambus.
aku tidak berminat. terima kasih...


*****

tapi aku rasa, 
masyarakat kita dah lama hilang sifat kesopanan bila bermulanya kancah jenayah sejak azali lagi.














4 comments:

ralphrazaq said...

mak ai..kete sape la tu..sampai macam tu sekali?

reen afny said...

tak tahu la kete sape. kete polis kot. kan dorang benci gila kat polis. haha

Telor Power said...

:)

reen afny said...

haha hyte abg TP.. hehe