Jun 2, 2012

HUGGGG

antara perkara yang aku nak buat sangat dalam hidup adalah...

|
|
|
|
|
|
V



PELUK SINGA... ;)















8 comments:

SM said...

kenapa singa.

reen afny said...

aku pernah tengok iklan yang ada budak kecik peluk singa. singa tu nampak macma gebuwwww jek. tu yang ada hati nak peluk singa jugak. hehe

SM said...

itu iklan la. kalau nak, apa kata kau try audition jadi pelakon iklan macam tu. ada berani? hahaa...

Telor Power said...

alah singa nak peluk , peluk aja....kalo kena makan dgn si singa tu adat la..

ko try lah reen,mana tahu dia jinak dgn ko nanti

reen afny said...

SM.. haha muka tak komersial tak laku nak masuk tv la. huhuhu

reen afny said...

TP... haha sengal. takde la sampai nak kena makan kan. kalau kena makan taknak la try. nak kawen dulu... hahaha

aswadz said...

kat zoo kan byk... xpun simpan cita2 jd zookeeper. confirm tiap2 hari bole peluk singa.

reen afny said...

haha gila pe. tak pasal2 kena ngap pulak. tula memang teringin sangat nak peluk singa. wuwuwuwuwu