Jun 8, 2012

kalau terasa mahu hidup berkelompok, hidup beramai-ramai,
jangan pernah kau cuba menceroboh kehidupan orang.

jangan pernah mahu mengotori kehidupan orang dengan perbuatan kau.
kalau tak, pergi hidup secara nomad.
pindah ke kelompak sini, kalau tak diterima jugak berpindah pula ke kelompak sana.



"ingat, hidup sepakat membawa berkat tapi bukan bermaksud kita perlu jadi 'busybody' untuk masuk dalam kehidupan orang laen......"






# sekian entry khas untuk golongan2 hipokrit dalam fuckbook aku.
kita layankan aje rentak orang macam ni.
yeeee tolong lah, meluat gua tengok lu... =.=















7 comments:

SM said...

busybody, mungkin terlebih ambil berat kot...

Telor Power said...

dalam fuckbook juga aku meluat tgk staement2 ko reen...







hahahahaha gurau jer

reen afny said...

SM... tula pasal. kalau hal sendiri lagi la nak kecoh2. ish2... ingat orang nak amek tahu le tu.. hehe

reen afny said...

TP... ok lah. delete lah aku skang dalam frenlist. haha

poyo jek. fb kau pun aku tak tahu apa. kalau da add baru nak bagi kau meluat dengan status2 aku. hehehe

Telor Power said...

bahahahahaha......

Telor Power said...

mana ko mghilang reen

fyfaa said...

baru muncul ni abang telor... hehehehe