May 13, 2011

RATU sehari!

SELAMAT HARI JADI TO ME!

wow! da 22 tahun aku hidup..
tengok dari segala perspektif, memang banyak yang da berubah.
since last year (21 tahun) until this year, i have improved a lot!
maybe sebap pemikiran da matured kot, INSYAALLAH.
by the way, nak share something..
HARI KEBESARAN AKU, aku bangun lambat! dem!
tapi itu tak bermakna akan effect my BIG DAY kan?
even bangun lambat on 7.30am, (kantoi qada' solat subuh)
tapi aku managed to arrive to office on time!
cool is it? haha
i guess i was blessed hurh!

sampai office, on pc (personal computer) bukak youtube.
dengar surah YASSIN (untuk ketenangan)
dengar surah AR RAHMAN (senang ingat time belajar)
dengar surah AL WAQIAH (untuk dimurahkan rezeki)

*aku sangat memerlukan 3 surah penting itu di saat aku tengah tension*
tapi sekarang dengar sebap nak mendapat keredaan ALLAH masa hari jadi aku.

bila da cecah 20an ni kan, hadiah2 ni da tak pandang sangat la.
bagi aku sekadar wish birthday da mencukupi.
yela, if orang tu wish hari kebesaran kita maknanya dia ingat dekat kita.

korang wish my birthday memang aku sangat terharu, thanks guys.. appreciated it.
tapi yang kawan2 tak wish (terlupa kot) is forgiven la tapi sedikit terasa.
aku memang tak nak apa2. tapi kalau boleh...... ;P
(kalau nak bagi hadiah sangat lah)

NAK PERGI TENGOK SHOWDOWN!!!

sekarang aku gila dance. tengok orang dance rasa macam nak belajar jugak.
tapi SHOWDOWN ni more to breakdance style.. hehe

at first aku nak tengok SD sebap bf aku ada, jadi judges pulak tu.
joe flizzow, ADORE him kot <3


lepas tu boleh pulak terminat dekat HMC PHLOW
*dorang smart, dan sangat hebat menari (+hemsem kot)*

dan BOUNCE STEPPERZ
*dorang dance ada unsur2 tradisional + unique (bila battle nampak dorang sepakat)*

dan STEPHOLIC
*crew from sarawak, suke tyle dance dorang (nampak seragam)*


dan FORCE 136
*da 2kali in bottom 4 tapi suka semangat dorang bila battle*

ni semua crew2 favourite aku.
dan aku vote untuk semua crew ni.
(tak penah2 aku vote untuk apa2 competition tau)
sebap crew2 ni lah aku menjadi penonton setia SD.
jangan lupa tengok okayy, every WEDNESDAY, show on 9.30pm.
tapi kalau ada kesempatan memang aku nak tengok LIVE. huhu
 apa2 pun memang aku support sangat our local dancers :)


*aku berminat dengan tarian ini, hope dapat belajar one day*


*this is just the basic steps, capoeira dance, popular dance from brazil*

anyway, lupa pulak nak wish to kak kamisah sebap belanja mCd on my birthday. hehe
kak eija and kak kamisah, tenkiuuuu so much! <3


tapi bila balik kerja je kena 'pau' belanja pizza pulak. huhuhu
tapi berbaloi sangat sebap belanja family makan..

p/s : YA ALLAH, terima kasih kerana pinjamkan aku roh dan jasad ini
dan berikan nya nafas selama 22 tahun..
SEMOGA AKU SENTIASA MENDAPAT KEBERKATAN DARIMU YA ALLAH.. AMIN





No comments: