May 30, 2011

THE HEALING PROCESS

 aku selalu advise membe2 aku yang mana putus cinta tu...

buat lah something, buat2 busy supaya penat then kita akan lupa pada masalah kita tu.

but,
at some point, kita akan rasa kehilangan juga.
apa2 pun, time ni lah we need to have faith on ourselves..
sebap kita sendiri yang kene atasi masalah itu sendiri.
yang tinggal hanya lah, KITA SENDIRI.

how? first thing first,
jauhi daripada facebook.


sebap aku rasa bende alah ni langsung tak private.
anything yang happend dekat kita, senang je orang tahu.
for now, aku deactivate fb aku.
if da ready to face the world baru aku on balik. haha

secondly, dekatkan diri kepada ALLAH S.W.T.
sebap semua yang berlaku ni, ada hikmah nya..
kun fa ya kun.
for sure, jangan mencintai orang lain lebih kamu mengasihi ALLAH.
bila putus ke apa, takde la rasa merana sangat..
kalau boleh kita cinta pada seseorang tu kerana ALLAH.
INSYAALLAH BERKEKALAN...

TIME2 ni la kita akan tertumpu pada diri kita sendiri.
so, next step.....

MENCANTIK KAN DIRI ANDA!

pada aku, time macam ni lah aku ada masa untuk diri aku.
everytime aku clash an, aku mesti do something to myself.
i'm transferring myself into the new me :)


tak tahu lah, da jadi tabiat kot.
try lah, mesti korang akan rasa fresh.

p/s : i think i'm okayy kot. no more tears..
just HAPPINESS :)
HEY btw, boleh flirt2 apa.. haha ;P


2 comments:

Anonymous said...

nice song... pesal x update lg????

Auntie Nenet said...

haha bz dgn exm. lgipun kalo ad mood nk update bru bwt entry bru :)