Jun 16, 2011

SEMANGAT

AARGGGHHH! hari ni start kerja balik setelah 5 hari cuti. hehe
semangat kot nak kerja.
even penat study pun tak habis lagi kan.
gila belambak kerja aku dekat office. 

lagi pun, tak sabar nak update blog..
btw, aku ada mention tak yang aku da on fb balik?
perghh, ramai jugak kawan2 post kat wall.
tahu reendu kat aku. hekhek

macam tak percaya je exam da habis.
hilang 2 beban aku. alhamdulillah...
so sekarang boleh la nak jenjalan dengan senang hati.
tengok tv tanpa perlu risau banyak chapter tak habis cover lagi.
tenang dan hilang stress...

buat masa sekarang takde pape perasaan.
cuma tak sabar nak gi broga hills je.
nk tengok dawn.

suke sangat tengok pemandangan. tenang hati..

eh, lupa pulak nak wish...
rupanya hari ni birthday one of my babes.
no wonder aku tiba2 rasa nak mesej kau,
tapi mesej tanya khabar je. sengal je.. huhu
aku lupa yang today is your big day.
sory babe.

selamat hari jadi dewy ieien <3
friends forever..

last but not least, nanti aku bawak kek eh.
semangat nak buat kek sebap baru dapat oven baru. yeyeh!
okayy lah nak cari recipe baru. baibai..


No comments: