Jun 8, 2011

tanda tanda da GEMMM......

TANDA-TANDA DA GEMOK???

senang gila nak tahu, time korang makan kan tetiba korang tergigit pipi korang. itu makna nya da gemm la tu. hukhuk

terasa nak buat entry sebap tadi an, aku makan burger,
pastu tergigit pipi. terus takde mood nak makan.
tapi burger habis jugak... adehh
(tak baek bazir rezeki) <---- alasan!!!

masalah nya, itu lah yang aku hadapi sekarang.. demm!
ye ye, tengah diet la ni. (diet tipu2)
tak boleh ah, aku ni suka sangat makan.

i love shopping for food!!


gila semangat kalau aku pergi mall mana2 mesti suka usha2 makanan best2.
syok2.. paling suka tengok tempat choc & gula2. nyam2..

dulu nak derma darah pun xboleh sebap berat tak cukup,
tapi sekarang terlebih cukup pulak. adeh...

tapi kan orang kata derma darah boleh gemok. betul ke???
 masa aku derma darah dulu, result nya...
AKU MAKIN SIHAT!!!

so fakta or just statement semata-mata??
terpulang kepada individu tersebut, kalau rasa nak makin SIHAT...
makan la ubat yang nurse bagi tu.
maybe sebap ubat2 tu lah..
pendorong untuk gemm... sebap menaik kan nafsu makan korang. huhu

so, jauhi daripada ubat2 tersebut. haha
jahat sekejap.

sebap aku tak suka makan ubat.. hehe
tapi jangan tak derma darah pulak, sebap derma darah pun dapat benefit nya.
selaen dapat makanan free. haha!

so wait are you waiting for??
I'M A BLOOD DONOUR!
(ada tulis dekat key chain yang nurse bagi tu)
wanna be like me? pergi la derma darah. :)

2 comments:

Anonymous said...

da msuk 10 kali derma.... maintain jer pon... baru nie daftar derma organ lak... hopefully family x bntah lar... hahahaha

Auntie Nenet said...

anonymous... ooh bgs2. aku bru skali derma. haha jp2, maintain tu bpe brt?? nth2......... jeng jeng jeng >.<