Sep 15, 2011

emotion unstable

YA ALLAH... aku bengang gila ni.
sebelum aku mencacatkan blog aku dengan kata2 tak elok, better aku menyebut nama kau YA ALLAH.

i'm not blaming YOU.
cuma tak puas hati dengan hidup aku.
YA ALLAH,
memang tension sangat ni. tabah kan lah hati ku YA ALLAH ;(


i know kalau aku nak minta something, i need to sacrifice something.
da memang lumrah hidup aku macam tu.

setiap yang berlaku ada kebaikan nya kan...

well, look at the bright side...
it reminds me to stay thankful to YOU.
kalau aku TAMAK sedikit je memang terus aku tak dapat apa.
i get zero...

tapi seriously, apa yang aku NAK aku mesti kena bagi 110% effort to get it.
otherwise, memang ada je masalah timbul kan.


demmit.....
HIDUP INI MEMANG PALAT.
TAPI HARI ESOK MASIH ADA.

YA ALLAH, KAU LANCARKAN LAH SEGALA URUSAN HAMBA MU INI. AMIN...

 p/s : hampir semua orang aku mara harini. soryy, emotion unstable ;(

tapi yang pelik tu, i'm getting okayy bila bagi nasihat dekat orang.
"yea. sabar eh. rezeki belum datang tu."
ada kah aku merujuk kepada diri aku sendiri???
then, aku terfikir... yea, kena sabar sikit je lagi kayy reen.

orang cakap kalau kita sabar baru dapat lebih. hehe


No comments: