Mar 17, 2012

170312

apa yang pasti,
 bila orang dah hulurkan kasih sayang.
aku perlu membalasnya dengan kesetiaan.


jangan risau.
bila aku sudah jatuh cinta, kau pasti sentiasa di hati.
kerna sesungguhnya cinta aku sangat suci.
insyaAllah sayang...



cinta itu buta kerana cinta itu hanya boleh dirasa.















30 comments:

ralphrazaq said...

bwekkkkk....!! geli!!

reen afny said...

hakhak potong stim la awak ni. lalalalala hahahahaha..
geli eh? ada muntah hijau tak?? haha

ralphrazaq said...

keluar kahak hijau je..hahahaha!!!

SM said...

...hingus aku meleleh keluar serentak dari lubang hidung dan tekak apabila melihat muntah hijau raplh! pergh, pagi-pagi isnin dah buat cerita seram...

ralphrazaq said...

sm- tercetusnya idea kahak tu sebab kebetulan aku tengah batuk hahaha!! adoi perit tekak aku..hidung pun berhingus je..

reen afny said...

weii, kwag jar la korang... hahahaha sekali sekala nak jiwang pun tak bagi. haha

cerita seram eh. hahahaha siott...

SM said...

ralph : tercetusnya juga idea lelehan hingus itu kerana aku baru selesai mengesat hingus aku dengan tapak tangan hingga ke pipi... hahahaa!!!

SM said...

ra : aku jiwang2 tak reti. seram siot!!!!

ralphrazaq said...

sm - sambungan citer dalam bas tu takde lagi ke?

SM said...

ralph : cerita transit link tu? tengok la kalau aku rajin, takut teringat kisah lalu. tak pasal-pasal meleleh air mata karang! hahahaa!!!

ralphrazaq said...

sm - ha ye..cerita tu..hahahaha entri kau tu takde la jiwang mane pun..biasa je..ceh dalam hati ada taman la hahaha!!

reen afny said...

SM... haha tahu takpe. sakat orang je kau tahu kan. hurhh

reen afny said...

ralph... entri yang mana eh?? aku ada miss ke?? hoho

SM said...

tengok la kalau ada mood nak menaip panjang-panjang.

SM said...

ra : tu la, lama sangat kau bertapa. dah berguni kami umpat pasal kau pun tak perasan.

reen afny said...

ceitttt jahat la hampa... aku tahu la. da komen tadi entry tu. ehehehe

Tddmka™ said...

jiwang la lu. ceit!

Telor Power said...

eh...aku miss lagi.

TiraPengemis said...

ewahhhh...hye cayunk =)

naiemah_ramli said...

acecece..hihihihi..terbaikk... !! bls je org dah hulur tu ^_^

Popkorn said...

jiwang seyh.... jiwang jiwang jiwang...

reen afny said...

Tddmka... hahaha jiwang sekali sekala je pun. huhu

reen afny said...

bro TP... hoho miss u too. hahaha

reen afny said...

TiraPengemis... hehehe hyte2 laling ;)

reen afny said...

naiemah.... terbaeekk ek. hihihi dah balas dah pun. jeng jeng jeng

reen afny said...

korn... tulah. siapa lah yang ajar tu kan. hehe

Ihsan Arifin said...

fuh jiwang nau aihhhhh.
dah macam bace novel le pulak ;)

reen afny said...

Ihsan Arifin.. kuang3. mana ada. wahh da boleh buat novel ek ;p

naiemah_ramli said...

untung la dah balas...hehehe.. ^_^
bahagia org tu skrg ni :D

reen afny said...

kahkah siot je. perli ek. doakan aku tau kawan. hehe