Feb 14, 2012

sekadar renungan#

jangan menaruh harapan terlalu tinggi,
kelak mungkin kamu akan jatuh tergolek......



#cukup la sekadar berdiri di atas pagar.
takut bila gembira sangat akan jatuh tersungkur pulak bila tersentuh hati. 
- tentang kebahagiaan - keliru dengan perasaan sendiri.



20 comments:

SM said...

PERTAMA...!

SM said...

atas pagar?

reen afny said...

hakhak perumpaan la bro... tak suka sangat, tak sedih sangat. weeee

SM said...

oh, aku ingat atas pagar yang tak memihak sesiapa...

reen afny said...

hakhak.. ooh macam ni aku kena terangkan panjang2 lah. nanti ramai orang salah paham lak. haha

reen afny said...

bro SM... okeh aku da cakap da topic pasal apa. jangan salah sangka pulak. hehe

takde kaitan dengan orang laen, hanya keliru dengan perasaan sendiri. hehe

Telor Power said...

reen : ko kenape ni??? meh kabor kata aku...

atau ko diganggu oleh warga afrika lagi kehkehkeh

SM said...

tp : bukan la, warga afrika tu yang kena ganggu dengan reen! hahahahaa!!!

reen afny said...

tp... hahaha takde pape lah. aku tengah dilamun cinta. kahkah kidding2. huhuhu

reen afny said...

SM.... kahkah siot je. tumbuk kang. beruntung la dorang kalau kena kacau dengan aku. tu maknanya dorang hemsem. haha


geli weh nak tengok muka dorang. perghh jahat aku. larikkkk

Telor Power said...

sm : aku pun begitu la.....hahahaha

reen : sama warga afrika kah... kan ramai melayu lagi ish3 ko ni reen.

ok aku chow dulu........

SM said...

kepala aku botak dan berkulit gelap, harap kau tak ganggu aku.

reen afny said...

tp... yeuwww. selisih 44 malaikat oohkay aku nak pandang dorang. huhu

haha okay baibai bro... *sambil lambai2 tangan

reen afny said...

SM... wahh! haha jangan perasan! huhuhu

Woofer Storm said...

terasa tau..ehhee

#ada je pun pesanan dari sy tu,,kamu tak perasaan tu..hehhehe sy 24..dah tua .ehehee

naiemah_ramli said...

tkt nak berdiri ats pagar :(

*btol tu perumpaan ni ^_^

reen afny said...

WS.. lor terasa kenapa? hikss


ada meh. tapi kamu tak tulis cani, achie pesan...... hihii
tua setahun je dari saya. weee larikkkkkkkk

reen afny said...

naiemah.... hakhak sengal. aku suruh berdiri betul2 atas pagar kang. hehehe

.: iEyLa :. said...

takot takleyh diri je atas pagar tuh..hikhik

reen afny said...

agagaga tula pasal. sihat sangat! weeeee da letak da blog akak kat bloglist gbs. hehehe