Aug 10, 2011

GUNDAH GULANA

aarrgghh! asal hati aku gundah gulana ni.
rasa tak sedap hati. hmmm

semua perasaan ada, bercampur baur sampai saket kepala aku ni.
lapar, pening, takut, saket, mengantuk.


tak puasa pun macam orang puasa. bapak lapar!
* tak pela, at least boleh diet.


adehh, bila tak boleh puasa ni mula la belakang aku saket2 kan.
sendi2 tulang semua lenguh.
saket la.. nasib baek semalam ambil ubat.
*macam makan kan. haha


kenapa rasa macam nak demam je ni.
malassss nak kerja la.
mana tak nya, hati aku pikir macam2 ah.
padahal dalam bulan puasa ni la supposely hati aku tenang but..... hmmm


bila lagi kan, bulan penuh keberkatan ni la aku harus berkejar2 mencari ketenangan. hehehe

hopefully, aku dapat mencari ketenangan la dalam bulan puasa ni. amin.. ;)


4 comments:

Kapten Atok said...

amin. jgn lupa ganti puasa tu

Auntie Nenet said...

hukhuk tersedak auntie, atok ni... haha
amin.. tq. yela nnt org gnti la. huhu nk join ke? haha

Anonymous said...

(^_^)

Auntie Nenet said...

>.<