Aug 15, 2011

WEIGHT

as you know, aku memang tak berapa nak gemoksss or kurus kan.
average lah...


semalam aku baru timbang berat, and guess what.
aku turun 3kg babe!
*jangan jelezz nyahh


jadi 50kg. huhu gemoksss ;(
so bayangkan lah berat aku before this 53kg??? OMJAYYY!
itulah berat aku paling berat setakat ni kan.


before fasting month, aku timbang 53kg.
however, da dua minggu puasa aku turun 3kg. yeehaaaa!
padahal melantak sentiasa je.
tula, badan aku ni susah nak naek tapi senang turun. best kan? hehe


so it means, habes bulan puasa ni kena turun another 3kg.
sebap da bet dengan mamat tu, siapa turun paling sedikit kalah. hukhuk
ada lah kena buat apa2 tu. adeehhh!


paling bangga masa aku kolej lah.
for the first time aku tak boleh derma darah sebap berat tak cukup??? durh!
da lah nak kumpul merit time tu, tak boleh pulak derma darah.
berat aku 43kg. wow! amazed sekejap dekat diri ku yang cute ni. haha
(btw, derma bukan sebap merit kayy, sebap nak derma lah.. hehe)


sekarang rasa it's okayy kalau chubby2, but jangan buncitss sudah.
tak lawa. nak pakai baju je da nampak perut timbul.

ehh perempuan ni, tak jaga badan ke? (bisik orang lain lah)


memang la tak payah nak diet rak2 sangat.
karang menyusahkan diri sendiri pulak kan.
tapi as long badan kau tu SIHAT suda. hehehe

12 comments:

Anonymous said...

perempuan 50kg pon dah rasa takut. hehe

Auntie Nenet said...

haiii atok... rajen kumen blog auntie kan? auwww ;P

hahaha biase lah. kte ni da la pendeksss, kang bolat burok bebenorr.. tula kene jaga badan jgk. hehe

Tun Z Tun Salleh said...

klu pendek pas tu gmok kan cute... cam badak sumbu...... oit pose2 bkn niat nk kurus... tu kan anugerah tuhan... aku nie 75 kg lek je pon....

Anonymous said...

cibainess. jeles weh! aku allergic penimbang berat badan dah! ;p

Waqheh said...

kebetulan beb. semalam gua layan citer shallow Hal. juga bab gemuk..pg ni gua baca kisah bab berat badan entri..

Auntie Nenet said...

Tun Z... oit2, ngutok nmpk. hehe bkn badak la. hippo okayy. nme mnje ak tuuu.. hehehe

kau xpe. mmg gemoxxx ;)

Auntie Nenet said...

Dewy... hehehe alaaa kau chubby pongg ad jgk org syggg. lawa jgk ak tgk. ranggi je.. hehe

Auntie Nenet said...

Waqheh... huhu biar lah. pmpuan kn sensitip cket kalo psl brt2 ni. hehehe

saya wanny =) said...

waa reen , cogratz . wany turun 2 kg je . wuuuu . =p

reen afny said...

haha alaa xpe. ad je org syg... hehe
lgipun wny da slim. bg reen slim plak. hehehehe

saya wanny =) said...

bhahaha rse nk gulin2 terjun bngunan reen ckp wany slim . awk nk tgk perut kite ke ? *gle , kbai*

reen afny said...

haha btl la wny. alaa perut mmg la. reen pong.. lalala
btl wny chomeyl dan brgaya cmpur kacak dan slim. hehehe