Aug 30, 2011

RAYA!!!

harini first day of raya.
and i'm wearing pink kebaya.
padahal tema warna ungu. but it's okayy.
macam biasa lah, aku mesti laen daripada dorang. hahaha


bahagia sangat sebap mama masak sedap2.
kueh raya tahun ni pun banyak.
campur kueh raya yang aku buat sendiri lagi.
(choc chip cookies and honey cornflakes)

 
da selesai sesi salam dan mintak ampun semua,
*time ni memang rasa sebak sikit sebap penah jugak terkasar bahasa dekat papa dengan mama*
terus gerak pergi ampang sebap nak jumpa nanny. hehehe
tempat sedara2 berkumpul.
yang ni belah mama la..

dekat sana jumpa adilia.
here she is. still cute macam auntie dia kan.
*anak kepada cousin aku*


eh2, warna baju kita sama lah..


sekarang dia da besar sikit. rambut pun da panjang.
sebap last year pun aku beraya dengan dia.
nak tengok tak???




tula aku tak beli baju purple da sebap last year da pakai.
tapi tyme ni aku sorang je yang pakai purple.
tahun lepas takde tema lagi. hehe


*****


then macam biasa la.
beraya rumah sedara2.
best jugak la still dapat duet raya kan.
approx. dalam rm30. hahaha
lepas tu balek kemas2 barang nak balek kampung!
nak balek melaka and johor.
beraya sedara belah papa pulak.
yehaaaa!

No comments: