Oct 20, 2011

MENGIKUT, PENGIKUT, TERIKUT

hahaha tajuk entry macam apa je kan.
well, aku nak cakap yang aku suka follow blog orang bila blogger tulis pasal life dorang.
yea, sebap blog aku most of the entry aku tulis dan cerita pasal life aku.
*lagipun da ramai bloggers yang tulis entry pasal isu semasa,
buat apa nak tulis benda sama kan.
baca blog dorang suda.

is not like i'm a STALKER nak sibuk jaga tepi kain orang.

paham tak bila orang cerita pasal life dorang,
kadang2 bole bagi kita semangat jugak tau.
contoh la, bila kawan kita cerita pasal achievement dorang dalam hidup.
kadang2 kita mesti nak jugak berjaya dalam hidup kan.
so secara tidak langsung, kita pun bersemangat nak berjaya macam orang laen jugak.

lagipun aku suka tengok lifestyle orang.
laen orang laen ragam, laen pendapat, laen cerita kan?

dan, lagi2 kalau blogger cerita pasal opinion tentang sesebuah topic or share some updated news.
secara tidak langsung pun kita dah dapat sumber, tak payah sibuk2 nak baca surat khabar lama.
(al-maklum lah aku ni tak suka baca newspaper)
sekarang ni aku lebih kepada blog.
blogwalking to others blog pun fun kot.
aku suka tengok background and header dorang.
sangat kreatif la.
macam myspace kan, siapa pandai edit lawa la blog dorang. hehe


one more thing, aku tak paksa pun orang follow blog aku sebap aku takut korang muak pulak pasal life aku ni kan.
nothing interesting pun to catch up your attention. haha
 (rendah diri nampak)
that's why la follower pun tak sampai 60 orang kan. haha
memang aku tak promote pun blog aku.
malassss lah nak mencapap.
blog aku ni lah tempat aku meluahkan perasaan,
nak share cerita,
nak share ideas.
nak share perkara2 yang tak sepatutnya aku heboh di facebook. hehe

kawan2 rapat je yang tahu pasal blog ni.
and for those who are concerned about me and my life.
thank you ;)


ppsssttt, kawan2 rapat yang mana ada blog tu kalau aku tak comment tak bermakna aku tak amek tahu pasal life korang ye.
sometimes jadi silent reader pun seronok jugak. muahahaha




4 comments:

Ainsya Yusoff said...

Silent reader is fun. Some blogs that I'm following ade dari zaman anak dara sampai dah jadi ibu orang dah sekarang..Bukan stalker but blh jadikan pengalaman dorang as our guide for future maybe.

Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan :)

Keep it up gurls !!!

reen afny said...

haaa kan? ad jgk yg sokong statement ak. hehe
betul tu.... laen blogger laen judgement die kn. yg mne elok tu acceptable la ;)

Anonymous said...

silent reader = silent killer? tak sama kot...

reen afny said...

hahaha nk jadi silent killer ke?? ;P