Oct 4, 2011

respect itu hormat la deiii

respecting others means respecting yourself.

siapa2 yang da tahu tu, semalam ada orang gila cari gaduh dengan aku.
aku rasa dia tekanan perasaan. haha
da lama sungguh orang tak cari pasal dengan aku kan.

before this aku pernah buat entry pasal orang gila yang menjengkelkan ni.
tapi tak sangka pulak dia cari pasal lagi kan.

ish2, kau ingat kau seorang je ke yang ada masalah.
aku punya lagi belambak macam gunung tapi aku tak mengadu dekat siapa2 pun.
keep it to yourself suda,
lepas tu nak hempaskan dekat orang laen yang tak bersalah lak.
demm! aku tahu la kau tak suka aku.
disebapkan perkara kecik pun sampai nak mencarut2 kan..

okayy fine, aku malas nak layan disebapkan awex kau yang suruh.
kalau tak memang kau akan rasa bengang gila la dengan ayat2 aku.

manusia ni senang je nak psiko balek.
haha aku tak mencarut pun dekat kau tapi kau da saket hati gila kan dengan ayat2 aku?
siap suruh aku jangan kawan dengan awex dia lagi tu.


KESIAN ORANG GILA TU.
da la suka memburukkan aku dekat orang.
yang pelik nya, da la kau tak kenal pun siapa aku.
kita pernah bercakap pun tiga kali.
macam mana kau boleh cakap macam2 pasal aku eh?
pelik2...
one thing je, aku tak pernah nak burukkan kau so kau jangan nak buruk2 kan aku lebih2 pulak eh.
aku da bagi chance kau buruk2 kan aku sikit2 suda.
padahal aku tahu je perangai BURUK kau tu.
but i keep it to myself.
SEBAP PE???
sebap aku ni tak suka nak memburukkan dan memalukan orang laen even orang tu buat tahi dekat aku.
beruntung betul siapa yang mengadu or cerita rahsia korang dekat aku sebap aku memang tak suka dan MALASSSS nak cerita dekat orang.
i'll take it to the grave...



one word, KESIAN.
kalau nak orang hormat dekat kau, hormat diri sendiri dulu.
BOLEH TAK HANG HORMAT PRIVASI ORANG LAEN???

-peace-

No comments: