Oct 11, 2011

TANDA2 APA YEA???

lately kan, membe2 aku suka tanya aku soalan yang sama.
boleh pulak kan. haha
aku rasa dekat 10 orang da kot. huhu

reen, kau bila nak kawen???
turn kau bila pulak reen???
blablabla... kawen. *sigh


*aku macam, teetttt...
apahal semua orang suka tanya aku soalan macam tu. =.=
dan jawapan aku masih sama la kan,
takde calon lagi la. so, malas nak pikir pasal kawen..
lagipun tak pernah terlintas dekat benak fikiran aku pun pasal KAWEN.
kadang2 rasa macam tension pulak nak kena jawab benda sama.
sampai aku jawab, tunggu korang dulu la.
que dowh, turn aku lambat lagi. haha (mengong je)


kalau tengah cerita pasal kawen kan, dan2 nama aku naek.
taek je kan. kalau da ada calon takpe jugak. haha
apa, muka aku ni ada muka bakal pengantin ke? *wink2
(amin)



No comments: