Dec 28, 2011

i'm fasting today!

Assalamualaikum buat pembaca setia...

Bismillahirrahmanirrahim.
dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani


HARINI SAYA BERPUASA...

da lama aku tak rasa erti kelaparan.
mana tak nya, kalau rasa lapar sikit terus cari makanan.
aku pun da molat semacam ni.
so, aku pun rasa nak berpuasa la. hehe

lagi satu aku nak handle amarah aku ni.
asyik nak marah je.
bila puasa kan tak boleh marah2.
tak boleh mencarut bagai...
setakat ni takde apa2 lagi yang berlaku yang boleh menaikkan kemarahan aku kan.
even tension dekat tempat kerja pun masih boleh senyum2. heee ;D


*****
korang jangan nak cerita pasal makanan pulak dekat sini eh.
memang kena penampar kang. hahaha
yeah! puasa time hari kerja memang tak terasa sangat.
balek2 kerja je da boleh terus melantak. hehe


two in one, berpuasa tu alang2 boleh diet sekali. muahahaha
padahal dalam otak dok pikir mama masak apa. hihihi



i'm wonder, mama masak apa harini eh???
fyi, bila aku puasa. mama selalu masak sedap2. hmm hmm
reen, no food is allowed to be mention here. makruh2 =.=



pssttt, time2 ni jugak lah hwa tai bagi biskut free kan.
selamat la puasa... kalau tak da lama kena ngap.
makan dekat rumah sudah. haha













4 comments:

Anonymous said...

patut la...

reen afny said...

patut la gapo dio???

Anonymous said...

memang patut pun...

reen afny said...

BWEKKKKKKK...... ada lew tewww nak kenakan aku an. hurhh