Dec 20, 2011

sebab aircond

heshh kang tak pasal2 sebap aircond ada jugak yang bermandi darah dekat hwa tai ni kang =.=


tadi lepas solat aku mengular jap 45minit tanpa aircond.
tu pun sejuk masih tak hilang lagi.
yeee kalau sejuk sangat aku tak boleh buat kerja.
lantak ah, buat kerja slow2 je ni. haha jahat gilaaaa makan gaji buta eh reen.


masuk office balek still lagi sejuk.
dorang ni suka bukak aircond besar2 apahal eh??
pelik aku.
aku da beku da ni...
siap pakai sweater, pashmina dengan stokin bagai still rasa sejuk.
da macam orang lepas pantang da aku ni tau. hurh!

TULA MAKAN BABEEE BANYAK SANGAT!!
TU YANG MACAM CACING KEPANASAN JE MEMANJANG!!
GERAM PULAK AKU!!

errr, betul ke makan babee badan jadi panas??
aku selalu dengar orang cakap macam tu. haha

nak je aku tunjuk belang aku, selamat la aku masih respect kau sebap kau da kerja dekat sini 10 tahun!
kalau tak memang masuk surat khabar muka depan lah,

pekerja bunuh sesama sendiri sebap aircond. haha










6 comments:

SM said...

eleh, kuat ngular. bila gaji kena potong marah pulak sampai hilang fokus. rilek beb, jika diserang amarah tu jangan bunuh orang sebaliknya bunuh la syaitan yang sedang meraja. (pergh, tazkirah pulak. pirah lu botak!)

DuniaEkbal said...

uish...smpai mcm tu sekali.
rilek la..hehehe

reen afny said...

SM.... hahaha mana ada kuat ngular. baru semalam je start. hehe
camna nak bunuh syaitan pulak?? huhu

reen afny said...

ekbal... tengah rilek la ni wak. kalau tak da lama da saya bunuh dia. haha takde la...

eh tukar blog suda???

penjajah minda said...

musim nak xmas.salji tengah turun.hehe

reen afny said...

haha takde kaitan pun dengan salji... yeee bestnya kalau dekat malaysia ni salji turun kan ;)