Dec 15, 2011

Jom Melantak???

hahaha untuk pengetahuan korang, aku memang suka makan.
nyam2.. da kira macam hobi pulak. hehe

every weekend, makan dekat luar.
ada orang belanja..
murah rezeki betul la. syukur Alhamdulillah...

ada orang jeles selalu je ada orang belanja aku makan.
aku pun pelik weh, semenjak pakai kereta ni murah rezeki je.
selalu orang nak belanja aku makan.
kakak2 dekat tempat kerja pun selalu belanja makan.
kenapa eh??
padahal aku tak buat muka kesian pun. huhuhu

tapi harini aku tak makan apa2 pun untuk lunch.
percaya tak?? haha
well, biasa lah. nak diet la konon. ahakss
padahal bapak lapar, sat lagi balek rumah tibai nasi tiga pinggan =.=

*****

aku nak suggest tempat makan yang aku pernah pergi dan makanan yang aku pernah rasa time cuti haritu.

yeah! nama tempat makan tu SCRUMMY.
bertempat di jalan ipoh, KL.

ni pengaruh siaran Jalan2 Cari Makan la.
mama nak pergi try sedap ke tak.
not bad lah, tapi mostly semua pasta.
ada jugak nasi2 dan western food.

aku try seafood ala king.
(king celah mana aku pun tak tahu)
price : rm10++ inclusive drink.
(i pick ice lemon tea)

*****

korang dah try tak cheesy bites pizza??
sedap2... da lah aku suka cheese. hehe

umphh dap!
amek untuk 4 orang (pakej). around rm60 jugak lah.

*****

next place, aku bawak korang makan satay pulak.
pernah cuba sate dekat Satay Station tak??
lokasi : Ampang. (dekat2 dengan Bukit Belacan)
dia ada banyak branch tapi aku pergi dekat Ampang.

okayy satay dia memang bapak besar gedabak weh.
perut gajah macam aku ni pun makan 5 cucuk da kenyang.
janji betul!
tapi kalau perut bocor aku tak tahu la kena makan berapa baru kenyang. ahakss
secucuk satay harga rm0.90. huhuhu

wuwu besar kan? mak, LAPAR T__T

*****

perghh! perut aku memberontak nak makan.
serius entry kali ni buat aku rasa nak melantak ayam goreng 3 ketul.
huhu korang tahu kan aku akan buat apa sahaja demi ayam goreng. haha

okayy la nak buat milo oat. k bai
p/s : da agak da, diet kau mesti tak menjadi kan reen. haha

btw, sebelum chaw, nak bagi tips diet.

jangan kasihan pada makanan.

padahal tula yang aku paling lemah sekali.
tak boleh tengok makanan tak habis.
mesti rasa nak makan. wuwu LAPAR TAHAP DEWA.
ayam goreng........ T___T









6 comments:

Anonymous said...

sate tu kalau zoom memang la bapak besar!

reen afny said...

haha adoyy... yeee pergi la try makan. memang serius besar weh. janji tak tipu! hukhuk

Anonymous said...

ok, akan diusahakan mencari sesiapa yang nak belanja.

reen afny said...

hahaha suruh kak LW dengan NP belanja... hihihi

Anonymous said...

diorang tu? hah, gangster estet tu...

reen afny said...

haha yeke... aitt, takkan gentar kot. hihihi