Dec 7, 2011

sekadar renungan#


Kata hadis Nabi SAW yang ringkas dalam pencarian pasangan yang sepadan dengan anda:
“..sehingga kamu dapat tertawa dengannya dan ia tertawa denganmu..




#peringatan kepada diri sendiri jugak.

14 comments:

SM said...

...tapi macamana dengan orang yang mentertawakanmu?

reen afny said...

haha kau ni suka sangat buat lawak kan =.=

err errr yang tu laen cerita la... jauh dari panggang la nak jadikan calon. haha

SM said...

"sekadar termenung..."

reen afny said...

perliii baekk punyaaa kan =.=

SM said...

gurau je, sorry.

reen afny said...

tak marah pun la... macam tak kenal pulak. huhu kau macam tak ok je bang?? hmm hmm

SM said...

oi, abang? bila masa aku kahwin dengan akak kau? ceh! pakcik la...

reen afny said...

ooh da pakcik eh... hahaha mana tahu ingat tua sikit daripada aku. hahaha bukan semalam ke kau kawin dengan akak aku. haha

SM said...

ceh, banyak la kau! muka hensem aku ni layak untuk wanita europe macam adele je.

reen afny said...

hamboiii memilih pulak... okay2. nanti aku tolong kau merisik adele ok tak?? haha

SM said...

jangan ganggu dia buat masa ni.

reen afny said...

GELABAHH... hahaha

SM said...

bukan gelabah, cuma mempertahankan...

reen afny said...

haha yela pakcik....