Nov 13, 2011

aku personal driver mama.. hoho

well, biasalah kalau sabtu ahad, lepas tu melekat pulak dekat rumah.
confirm!
confirm! aku kena jadi driver mama. huhu

weekend aku kerja part time driver for free! 
haha tapi takpe.
i'm actually having fun.
at least dapat spend time with mama.
even hanya hantar mama pergi ke kedai kan.


harini puas berjalan dengan mama dan adek.
bawak pergi shopping.
huhu tapi aku tak beli apa2.
tengok jela dari jauh. sobsob T_T
(casey punya pasal aku tak shopping baju. hurh)


eh, tapi aku ada beli hadiah untuk colleague aku.
semalam wedding kakak dia.
tapi aku tak pergi.
so, aku beli hadiah jela.
kalau dia kahwin baru lah aku pergi. huhu


nak tahu tak,
padahal kredit takde pun aku tak topup weh.
(pathetic tak =.=)
ni kena beli hadiah pulak.
adehh takpe lah.
ikhlas2. hihihi



tapi hari sabtu wajib aku mandikan casey.
aku basuh sendiri kot.
bila basuh dekat car wash rasa macam tak bersih je.
bila balek rumah aku lap2 casey lagi.
sebap dorang basuh tak bersih.
cisss dell, baek aku basuh sendiri kan.

aku ni memang.
kalau rasa tak kena dengan hati aku, mesti aku akan buat sampai aku puas hati.
so aku decided nak basuh casey sendiri.
lagi puas hati.
at least dapat belek2 badan casey.
mana tahu tercalar ke. haha
boleh jugak maen polish2 kan.

tak tahu lah asal casey kotor sangat.
padahal bawak pergi office je kot.
maybe musim hujan kan.

tapi ada orang cakap tak elok selalu sangat basuh kereta.
nanti cat kereta luntur sebap selalu kena sabun.
betul ke??? i'm curious. 
al maklum lah tak tahu langsung pasal kereta ni =.=


haa lagi satu kalau selalu sangat polish kereta pun akan effect cat kereta ke???
aku cuak pulak. nanti warna casey luntur macam mana. huhu






8 comments:

MuchuNadh said...

amboi sayang giler kat casey ko tu... untung la casey oi.. hahaha

reen afny said...

sayang sangat.. die jela bf ak weh. haha
ada org jelez ke? lalala

Anonymous said...

rasa-rasa berapa lama kau dapat bertahan dalam tempoh pemanjaan ni? barang masih ada bau kedai, masih excited lagi.

reen afny said...

da tak bau kedai da. haha
tahu takpe. papa pun cakap. baru dapat kete. gila stereng lagi.
ajak gi mana2 bole je hantar.
lama2 mesti rasa cam malas kan. haha

Anonymous said...

tau takpe (jugak). macam aku dulu. sekarang lebih selesa bawak kapcai buruk je. yang penting kau kena tumpahkan kasih sayang (cewah!) tak kira dah berapa lama pun.

reen afny said...

hihihi betul2. tiap2 hari tumpahkan kasih syg la. balek kerja pun kena buat kerja rumah jugak. sabtu ahad pun kerja, tolong mama meniaga. mana pernah rehat aku ni. hurh....
bangla pun cuti hari sabtu ahad weh. huhu

Anonymous said...

maksud aku sayang kat kereta baru tu la...

reen afny said...

haha salah paham la ni.... alaa kete tu mmg syg pun. hehehe